-
2016
do chwili obecnejPrezes Grupy MOKATE• Odpowiedzialność za rozwój nowych kierunków biznesowych przedsiębiorstwa rodzinnego,
• Tworzenie strategii i międzynarodowej tożsamości. Międzynarodowy rozwój MOKATE – budowa globalnej firmy (obecnie 72 rynki).
-
2009 – 2015Członek Zarządu Grupy MOKATE
• Przewodnictwo w międzynarodowym zespole najlepszych specjalistówi menadżerów w branży FMCG - międzynarodowy rozwój firmy.
-
2009 – 2015Dyr. ds. Sprzedaży Eksportowej
• Rozwój Eksportu, Stworzenie marki MOKATE Ingredients – B2B,
• Rozwój międzynarodowy Grupy MOKATE w markowym detalu.
-
2008 - 2009International Institute for Management Development
• IMD - AEDP –Accelerated Executive Development Program, Studia Podyplomowe, (Lozanna, Dubai, Nairobi – studia zaoczne).
-
2005 - 2009Menadżer ds. Zakupów
• Negocjacje strategiczne,
• Procurement. -
2004 - 2008Akademia Ekonomiczna im. K. Adamieckiego w Katowicach
• Studia Doktoranckie, Nauki Ekonomiczne - Nauki o zarządzaniu (studia zaoczne).
Uzyskanie Stopnia Doktora 2012r. -
2004 - 2005Spec. ds. Marketingu
• Kierowanie najważniejszymi markami kawowymi: MOKATE ,
NY Coffee. -
2002 - 2004University of London
• Studia Magisterskie Kierunek: MSc International Business - Handel Międzynarodowy.
-
1998 - 2002Akademia Ekonomiczna im. K. Adamieckiego w Katowicach
• Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie I Marketing.
Studia Magisterskie.